تعمیر انواع هود آشپزخانه

شرکت خدمات رسانی دیار سرویس در این سال ها با بهترین تکنسین های با تجربه تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین خدمات خود را به شما عزیزان ارائه کند و اعتماد شما عزیزان به خود جلب کند. یکی از تخصص های تکنسین های ما تعمیر انواع هود آشپزخانه می باشد شما برای رفع مشکلات خود میتوانید با ما در تماس باشید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند و بهترین خدمات را از ما دریافت کنید. ما تمامی خدمات را به شما عزیزان ضمانت کرده و با گارانتی تحویل شما می دهیم و این بدین معناست که مشکلی بعد از تعمیر هود شما پیش نمی آید شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

 

مشکلات متدوال انواع هود آشپزخانه:

  1. روشن نشدن هود. 
  2. تولید صدا خیلی زیاد.
  3. ضعیف شدن مکش هود.
  4. احساس نشدن مکش در هوا آشپزخانه.
  5. کار نکردن دکمه های هود. 

این مشکلات اصلی و متدوال هود آشپزخانه است که ما برای شما در سریع ترین زمان انجام می دهیم فقط کافیست تا باما در تماس باشید.

نکات مهمی که باید در مورد نگهداری هود دانست

  1. هنگام تمیز کردن هود خود باید اول هود را خاموش کرده و سپس بعد از اینکه خنک شد آن را تمیز کنید تا آسیب نبیند.
  2. فن هود باید حتمن چند بار در سال با مایع ظرف شویی شستشو داده شود تا آسیب نبیند.
  3.  یکی از مواردی که بسیار باید به آن توجه شود این است که باید حد فاصل اجاق گاز شما و هود شما رعایت شود که معمولا بین 60 تا 70 سانتی متر باید فاصله داشته باشد این یکی از مواردی است که در نگهداری هود باید به آن توجه شود.
  4. برای اینکه مکش هود شما مانند روز اول خودش باشد حتما باید هر از چندگاهی فیلتر خود را تعویض یا به صورت منظم آن را شستشو داد به صورتی که به شکل توضیح داده شد.
  5. یکی از نکاتی که باید یه آن توجه بسیار ویژه ای داشت، سرویس دوره ای هود آشپزخانه میباشد. سرویس دوره ای باعث میشود که اگر نقص فنی در دستگاه پیش آمده باشد ولی به آنگونه باشد که مانع از کارکرد درست دستگاه شود، قبل از اینکه نقص فنی دیگری پیش بیاید و یا آن مشکل باعث نقص فنی بزرگ تری شود، مشکل را حل کرده و از خرابی و هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

موارد ذکر شده در بالا برای نگهداری هود شما بسیار موثر و ضروری است برای اطلاعات بیشتر می توانید با ماورین شرکت خدمات رسانی دیار سرویس در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و بهترین راه حل را به شما ارائه کنند.

این مطالب را نیز مطالعه کنید : تعمیر انواع فر آشپزخانه

تعمیر انواع هود آشپزخانه

خدمات دیار سرویس:

  • نصب و راه اندازی و جابجایی هود
  • تعویض لوله خروجی وفیلتر ذغالی انواع هود
  • تعویض لامپ هود و تبدیل لامپ های قدیمی به لامپ led
  • تعویض و باز سازی فیلتر های المینیومی هود و قفل فیلتر هود
  • تعوض انواع شیشه هود در صورت شکستن
  • رفع صدای زیاد موتور هود
  • تقویت موتور هود وافزایش مکش هود
  • تعمیرات برد انواع هود خارجی و داخلی
  • انجام سرویس ها به صورت دوره ای

کلام آخر

تعمیر هود آشپزخانه یکی از تخصص های شرکت خدماتی دیار سرویس است . شرکت دیار سرویس با بهترین و مجرب ترین کادر فنی توانسته است تا بهترین خدمات خودش را در رابطه با تعمیر هود بیمکث ، تعمیر هود اخوان ، تعمیر هود لوفرا و تعمیر هود کن به شهروندان شهرستان کرج و کل استان البرز ارائه کند. کافیست برای رفع مشکلات خود با ما تماس بگیرید تا ما مشکلات شما را در سریع ترین زمان رفع کنیم.