تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران

تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران،باعث افتخار تیم خدماتی شرکت دیار سرویس است که تعمیر اجاق گاز در تهران را یکی دیگر از مناطق تحت پوشش خود قرار داده و تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین خدمات خود را ارائه کند تا اعتماد شهروندان عزیز به خود جلب کند.

راه های ارتباط با دیار سرویس

ما در این سال ها مفتخر بودیم تا برای شما عزیزان بهترین خدمات عرضه کنیم و مشکل شما را حل کنیم شما می توانید تا با ما در تماس باشید تا در سریع ترین زمان مشکلات شما را حل کنیم

شماره همراه:09123157538

آدرس: بزگراه باکری خیابان منوچهری خیابان نیلوفر

تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران

تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران

تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران

تیم خدماتی، تعمیراتی شرکت لوازم خانگی دیار سرویس مفتخر است که تعمیرات اجاق گاز در شعبه غرب تهران به عنوان یکی از مناطق تحت پوشش خود قرار داده و توانسته است تا خدمات خود را به بهترین شکل ارائه کند.شرکت خدماتی ما توانسته اعتماد شهروندان که در غرب و شمال تهران یا حتی تعمیرات اجاق گاز در کرج در شهر کرج ساکن هستند را به خود جلب کند تا بتواند به شهروندان عزیز خدمات خود را ارائه کند.

نکته های پر کاربرد

هدف شرکت خدماتی دیار سرویس این است که بتوانبم راحتی شما عزیزان را فراهم کنیم و شما را با نکته هایی که شما عزیزان باید در مورد وسایل پرکاربرد منزلتان مانند انواع اجاق گاز و….. بدانید آشنا کنیم تا با این وسایل آشنایی پیدا کنید.برای شروع بهتر است تا بدانیم اصلا یک اجاق گاز از چه اجزایی تشکیل شده یا اصلا این وسیله که یک نیاز اساسی انسان را برطرف میکند چطور کا میکند.حال در ادامه برای شما بیش تر توضیح میدهیم تا متوجه شوید و اگرسوالی داشتید میتوانیدبا تماس با ما مشکل خود را برطرف کنید دیار سرویس همیشه در خدمت شما عزیزان است.

نحوه کارکرد

تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران ،برای خیلی ها سوال است که اجاق گاز که یکی از اجزای مهم خانه هایمان است چگونه کار میکن.اجاق گاز ها انواع خاصی دارند و با هم تفاوت زیادی دارند مانند موادی که در بدنه آنها به کار رفته(جنس بدنه)،ترموکوپلترموستات،شیرهایی که در آنها به کار رفته و…. حال ما میخواهیم در مورد نحوه کارکرد آنها صحبت کنیم

کارکرد اجاق گاز

کارکرد اجاق گاز

حال میرویم سراغ نحوه کارکرد آنها اجاق گاز توسط یکشلنگ به لوله گاز متصل می‌شود.گاز پس از وارد شدن به لوله به اجاق گاز می رسد که شیرها بر روی آن نصب هستند. در صورت باز بودن این شیرها، گاز پس از عبور از شیر به نازل میرسد و وارد لوله های رابط می‌شود. از آنجا که نازل ها مقدار کمی با لوله رابط فاصله دارد،هوا همراه با گاز به داخل لوله‌های رابط کشیده می‌شود. مخلوط هوا و گاز در مشعل و در مجاورت شعله پیلوت، محترق می‌شوند.

مشکلات متداول:

1-پیلوت خاموش می‌شود

دلیل1:گاز به پیلوت نمیرسد یا کم میرسد که باعث خاموش شدن میشود

دلیل2: درون مخلوط کن هوای زیادی وجود دارد

2-مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نمی‌شود

دلیل1: پیلوت خاموش است.

دلیل2:مسدود بودن سوراخ های پیلوت

3-نوک مشعل های فوقانی زرد می شود

دلیل: نسبتی که هوا در مخلوط کن وجود دارد بسیار کم است و باعث زردی می شود.

4-شعله سرو صدا دارد.

دلیل:‌ نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است.

6-شعله دود می‌کند

شاید  شما هم از جمله کسانی هستید که با شنیدن سر و صدایی از اجاق گاز خود نگران شده اید. صدا ی شنیده شده از اجاق گاز در بسیاری از موارد مربوط به هم خوردن تنظیمات دستگاه  شما میباشد.ولی اگر شما شاهد صدایی نظیر صدای وزش باد از شعله باشید ، این صدا به احتمال زیاد به دلیل میزان بالای هوا نسبت به گاز است. با کم کردن میزان این دریچه از صفحه مخلوط کن متصل به اجاق و کم کردن میزان  خروجی هوا می توان این مشکل را حل کرد.

دلیل:‌ در مخلوط گاز و هوا، مقدار گاز زیاد است.

7-شعله گاز خیلی بلند است

دلیل: مقدار گاز و هوا هر دو زیاد است.

8-روشن نشدن فر گاز

دلیل1: پیلوت روشن نیست

دلیل2:تنظیم نبودن

9-فر درجه حرارت ثابتی ندارد

دلیل:تنظیم نشدن صحیح ترموستات

مهم: در رابطه با مشکلات مرتبط با ترموکوپل و بوبین و امتحان کردن آنها بهتر است با شرکت خدمات رسانی دیار سرویس تماس بگیرید تا ما مشکل شما را حل کنیم.با سپاس از همه شما عزیزان که به ما اعتماد میکنید. علاوه بر تعمیرات اجاق گاز ما به صورت تخصصی در تعمیر اجاق گاز فردار یا مبله هم پرداخته ایم و نیروهای خود را به صورت کامل مجهز و حرفه ای در این محل مستقر کرده ایم شما فقط کافیه با ما تماس بگیرید.

منبع : https://www.fixwerks.com/heatwerks/stove-repair/