تعمیر انواع فر آشپزخانه

فر اشپزخانه یکی از مهمترین ابزار های کمک دست بانوان برای پختن انواع کیک ، گریل کردن مرغ و موارد گوناگون دیگری است که معرفی هر یک از آنها نیازمند یک مقاله متفاوت است.

فر آشپزخانه از جمله وسایلی است که مطمعنن برای پختن یک کیک خوشمزه و صرف آن در عصر یک روز کاری حتما به آن نیاز پیدا میکنید و مطمعنن ، توجه به سرویس آن از جمله موارد مهم است.

تعمیر فر آشپزخانه در کرج

شرکت فنی دیار سروس ، از بزرگترین مراکز ارائه دهنده خدمات سرویس انواع لوازم خانگی در کرج ، اقدام به جمع آوری این مقاله جهت راهنمایی هرچه بهتر شما عزیزان جهت برطرف کردن ایرادات انواع فر آشپزخانه کرده است. در ادامه به بررسی برخی از ایرادات شایع این دستگاه و روش های برطرف کردن آنها میپزدازیم.

دلیل روشن نشدن مشعل ها در فرگاز چه می باشد؟

باید در 2 مورد اطمینان پیدا کنید ، ابتدا وصل بودن گاز و سپس متصل بودن برق دستگاه. همچنین باید فندک نیز بررسی شود که آیا به درستی کار می کند یا نه همچنین مشعل ها نیز باید به صورت صحیح در جای خود قرار گرفته باشند. در صورتی که این موارد را چک کردید و نتیجه ای حاصل نشد بایستی با نمایندگی تعمیر اجاق گاز خود ارتباط برقرار کنید.

چرا هنگامی که درجه مشعل بر روی مینیم قرار می گیرد خاموش می شود؟

این مشکل میتواند به دلیل فشار کم گاز و یا گرفتگی شلنگ انقال دهنده گاز باشد.

 ممکن است به دلیل ورودی گاز ضعیف به اجاق گاز این مشکل پیش بیاید. ابتدا ورودی گاز خانه را چک کنید و اهرم گاز را به صورت کاملا باز قرار دهید.

در صورت بر طرفل نشدن مشکل، مسیر شلنگ گاز را چک کنید، در برخی از مواقع این مشکل به دلیل تا خوردگی و یا مسدود شدن راه شلنگ گاز میباشد.

بوی بد هنگام استفاده از فرگاز به چه علت می باشد؟

در صورتی که برای اولین بار از دستگاه استفاده می کنید و این بو به مشام می رسد مسئله ای طبیعی است و مربوط مشعل می باشد.ودر صورت تکرار استفاده از دستگاه این بو از بین خواهد رفت.

ادامه جرقه زدن حتی بعد از اینکه اجاق روشن شده است ، چیست؟

هنگامی که فندک دستگاه شما رطوبت داشته باشد این اتفاق خواهد افتاد بنابراین لازم است آن را خشک کنید.مورد بعدی بحث نظافت فندک می باشد که کثیف بود آن باعث بروز این مشکل خواهد شد باید طبق دستورالعمل دفترچه راهنما محصول فندک را تمیز کرد.نهایتا در صورتیکه این موارد را بررسی کردید و نتیجه ای حاصل نشد رجوع کنید به عیب یابی از اتصالات داخلی و یا می توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز خود ارتباط برقرار کنید.

شعله در زمان سوختن پرش دارد و به رنگ آبی نمی سوزد؟

باید از درست قرار گرفتن مشعل ها مطمئن شد.شیارهای خروجی که برای پخش کردن شعله هستند و نازل هایی که در شعله وجود دارد نباید به هیچ عنوان مسدود باشند.اگر این مشکل نیز برای شما قابل حل نبود با نمایندگی تعمیر فرگاز خود صحبت کنید.

به چه دلیل مشعل مربوط به فر روشن نمی شود(مشعل مخصوص بریان کردن)؟

باید بررسی کرد آیا گاز و برق به دستگاه متصل است و مشکلی از بابت متصل بودن این دو مورد وجود ندارد.مسئله جرقه زدن را به دقت بررسی کنید که باید هنگام فشار دادن دستگیره جرقه زدن انجام شود.در صورتی که تمامی این موارد رعایت شد و هیچ گونه تغییری ایجاد نشد با نمایندگی تعمیر فرگاز خود تماس بگیرید.

 

چرا لامپ فر کار نمی کند؟

باید دقت کنید دستگاه به برق وصل باشد.در صورتیکه برای اولین بار از دستگاه استفاده می کنید ممکن است لامپ بصورت محکم بسته نشده باشد.این امکان نیز وجود دارد که لامپ سوخته باشد که در این حالت باید برای تعویض آن اقدام کنید.

چرا با توجه به اینکه زمان پخت غذا به اتمام رسیده ،اما غذا نپخته است؟

در بخش محفظه فر ،یک جدول وجود دارد که می توانید برای حل مشکل به آن رجوع کنید.

توجه : چنانچه با فرگاز خود مشکل دارید برای رفع عیب و خدمات از نمایندگی تعمیر اجاق گاز دیار سرویس بهره مند شوید .

جهت درخواست تعمیرات وسرویس فرآشپزخانه با تماس بگیرید

خدمات بررسی و تعمیر انواع فر آشپزخانه

  • نصب وراه اندازی وجابجایی
  • اموزش طرزکار فرهای توکار
  • تعمیر موتور جوجه گردان فر
  • تعمیرات وتعویض برد فر
  • رفع نشتی گاز
  • رفع ایراد جرقه زن
  • رفع اتصالی و برق گرفتگی در بدنه فر
  • عمل نکردن ترموکوبل
  • نگه نداشتن شعله فر
  • رفع خرابی درب فر بسته نشدن درب فر وصدای زیاد در زمان باز وبسته شدن
  • رفع ایراد خاموش کردن فر در وسط کار