نمایندگی تعمیر اجاق گاز کن در کرج

تعمیر اجاق گاز کن در کرج (CAN) توسط مجموعه دیارسرویس در محل شما انجام میشود و اجاق گاز شما عیب یابی و تعمیر میشود. خدمات ما با تعمیرکاران حرفه ای انجام میشود و هزینه آن ها نیز بسیار بصرفه و مناسب میباشد. در ادامه با هم برخی از مشکلات متداولی که اکثر مردم در رابطه با اجاق گاز کن خود مواجه میشوند را شرح میدهیم.

تعیر اجاق گاز کن در کرج

مشکلات رایج اجاق گاز های کن

هیچ آشپزخانه ای را نمیشود بدون اجاق گاز تصور کرد. اجاق گاز یکی از اجزای مهم و جدا ناپذیر از آشپزخانه است که امروزه انواع متفاوت و با طراحی های مختلف و مدرن از آن ها را در بازار میتوان پیدا کرد. اجاق گاز های کن (CAN) نیز یکی از برند های بسیار پرطرفدار و محبوب میباشد. استفاده زیاد از آن ها باعث شده است که میزان خرابی  و نیاز به تعمیر اجاق گاز کن در شهر ها بالا برود. در ادامه مشکلات رایج آن ها را بررسی خواهیم کرد.

علت دود کردن شعله های اجاق گاز کن چیست؟

علت این مشکل این است که حجم گاز درون آن زیاد است و باید مقدار آن را کم کرد.

چرا شعله های اجاق گاز کن روشن نمیشوند؟

احتمالا این مشکل میتواند ناشی از گرفتگی و آلودگی سر شعله ها باشد. همچنین ایراد دستگاه میتواند از ترموکوپل آن هم باشد.

چرا شعله های اجاق گاز بلند هستند؟

در این مورد نیز حجم گاز و هوای درون دستگاه زیاد است و باید مقدار آن را کم کرد.

چرا حرارت شعله های گاز یکنواخت نیستند؟

در صورت یکنواخت نبودن حرارت شعله ها احتمال دارد که هوای درون اجاق گاز تنظیم نبوده و یا مشکل از سوراخ های شعله پخش کن های گاز باشد.

علت سفت شدن یا گیر کردن ولوم اجاق گاز چیست؟

احتمال دارد مشکل آن بدلیل گیر کردن مواد غذایی در لای ولوم ها باشد و یا اشکال از خود ولوم باشد که در این صورت باید آن را تعویض نمود.

علت جرقه نزدن اجاق گاز چیست؟

وجود این مشکل میتواند خرابی در سیستم جرقه یا ماژول دستگاه باشد. همچنین در برخی موارد ایراد آن میتواند از سیم کشی دستگاه باشد.

علت زرد یا نارنجی سوخت شعله های اجاق گاز چیست؟

علت اصلی آن میتواند تنظیم نبودن حجم گاز و هوای درون مشعل ها باشد و همچنن کثیف بودن شعله های اجاق گاز یکی دیگر از دلایل آن میتواند باشد.

خدمات دیگر ما : تعمیر گاز سینجر

اجاق گاز کن

تعمیر اجاق گاز کن را به ما بسپارید!

در صورتی که سر رشته ای در تعمیر اجاق گاز کن خود ندارید، میتوانید تعمیر آن را با ما بسپارید. شما میتوانید با تماس با ما از خدمات کامل ما بهره مند شوید. تعمیرکاران و متخصصان با تجربه ما میتوانند در حل مشکلی که دارید شما را یاری کنند. همچنین هزینه تعمیر اجاق گاز کن به نوع خرابی آن ها بستگی دارد اما هزینه تعمیرات ما براساس قیمت های اتحادیه و حتی پایین تر از آن محاسبه خواهند شد. به منظور راحتی شما و ارائه خدمات ما، دارای شعبه هایی در استان تهران و البرز هستیم. اگر در تهران ساکن هستید تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران را برای شما انجام می دهیم و حتی خدمات خود را در شمال تهران انجام می دهیم و تعمیرات اجاق گاز در شمال تهران در خدمت شما است.

خدماتی که انجام میدهیم:

  1. نصب و راه اندازی اجاق گاز
  2. تعمیر و تعویض ترموکوبل ها و انواع فندک ها
  3. تعویض و تعمیر انواع شعله ها
  4. رفع انواع مشکل های فنی
  5. تعویض انواع لوازم با قطعات اورجینال
  6. تعمیرات در محل شما

آدرس: مهرشهر فاز چهار

تلفن تماس: 02634267702