نمایندگی تعمیر هود بیمکث در کرج

تعمیر هود بیمکث در کرج (Bimax) توسط بهترین و با سابقه ترین تعمیرکاران مجموعه دیار سرویس با به صرفه ترین قیمت انجام میشود. هود های بیمکث یکی از لوازمی میباشند که توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. اما با این حال ممکن است مشکلاتی برای این نوع هود ها بوجود آید که عیب یابی و تعمیر آنرا باید به یک فرد متخصص سپرد. قبل از حاضر شدن تعمیرکاران ما برای تعمیر هود بیمکث در محل شما، هزینه و شرایط خدمات به شما شرح داده خواهد شد و پس از تایید شما تعمیرکاران ما در محل شما حاضر خواهند شد. در صورتی که تمایل داشتید از شرایط و خدمات کامل ما مطلع شوید، میتوانید در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

تعمیر هود بیمکث

چرا تعمیرات هود بیمکث با دیار سرویس؟

باید در نظر داشت که تعمیر هود بیمکث را نباید به دست هر کسی سپرد و اگر توسط افراد بدون تجربه و دانش انجام شود ممکن است به قطعات آسیب برساند. تعمیر کاران ما دارای سابقه کاری چندین ساله هستند و کاملا در کار خود حرفه ای میباشند. برخی از تعمیرکارانی که دانش کافی درباره هود های بیمکث ندارند و یا کم تجربه هستند، در صورت دیدن مشکلات کوچک تصمیم در تعویض قطعات هود میگیرند. اما تعمیرکاران و متخصصان ما با تکیه بر تجربه و دانش خود سعی میکنند مشکل شما هود را برطرف و آن را تعمیر کنند.

هزینه تعمیرات هود های بیمکث به چه صورت میباشد؟

هزینه تعمیرات هود بیمکث بستگی به نوع خرابی و شکل آن دارد. اما نگران نباشید، هزینه تعمیرات ما براساس قیمت ها اتحادیه و حتی پایین تر از آن محاسبه خواهد شد. با تیم ما شما میتوانید در هزینه های تعمیرات خود صرفه جویی کنید. همچنین اگر قطعه ای از هود شما نیاز به تعویض داشته باشد، از قطعه اورجینال و با قیمت مناسب استفاده خواهد شد. اگر با کارشناسان ما تماس بگیرید آن ها میتوانند هزینه تعمیرات را بصورت حدودی به شما اعلام کنند اما برای هزینه دقیق تر نیاز به بررسی دقیق تر در محل شما است.

زمان تعمیرات هود بیمکث چقدر میباشد؟

با مجموعه ما شما میتوانید صرفه جویی در زمان را نیز تجربه کنید. تعمیرکاران ما با تجربه ای که دارند میتوانند در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا کنند و هود شما را تعمیر کنند.

زمان تعمیر هر هود رابطه مستقیمی با میزان خرابی آن قطعه خراب دارد. گاهی اوقات مشکل پیش آمده با سرویس یک قطعه و یا جا انداختن قطعه رفع میشود و زمان زیادی را برای تعمیر نخواهد گرفت. اما در اکثر مواقع مشکل پیش آمده باعث میشود که نیاز به تعویض و یا تعمیر یک قطعه پیدا کنید. در همچین مواقعی تعمیر کار برای رفع مشکل به زمان بیشتری نیاز پیدا خواهد کرد.

تعمیرات در محل

جابجایی و حمل کردن لوازم آشپزخانه مانند اجاق گاز، فر و هود با توجه به حجم و وزنی که دارند بسیار دشوار میباشد. با توجه به آن خدمات تعمیراتی شرکت دیارسرویس در منزل شما انجام میشود و فقط کافی است تا زمان دلخواه خود را تعیین نمایید تا متخصصان ما در روز و ساعت دلخواه شما در منزل شما حاضر شوند و تعمیر هود بیمکث را انجام دهند. با این وجود علاوه بر وقت شما عزیزان در هزینه های تعمیرات شما هم صرفه جویی می شود. تعمیرکاران ما پس از تماس شما در محل شما حاضر خواهند شد و بدون نیاز به جابجایی دستگاه تعمیرات و خدمات رسانی خود را انجام میدهند که باعث میشود هم در زمان و هم در هزینه های شما صرفه جویی شود. همچنین تعمیرکاران ما در زمان دلخواه شما در محل شما حضور پیدا میکنند.

برند بیمکث

نکاتی مهم درباره نگهداری هود های بیمکث

  1. هنگام تمیز کردن هود بیمکث خود ابتدا باید آن را خاموش کرده و سپس بعد از خنک شدن آن اقدام به تمیز کردن آن کرد تا آسیبی وارد نشود.
  2. فن هود باید حتما چند بار در سال با مایع ظرف شویی شستشو داده شود.
  3.  یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشت این است که باید حد فاصل اجاق گاز شما و هود شما رعایت شود که معمولا حدود 70 سانتی متر باید فاصله داشته باشد. این نیز یکی دیگر از مواردی است که در نگهداری هود باید به آن توجه کرد.
  4. برای اینکه مکش هود بیمکث شما مثل روز اول خود باشد حتما باید هر از چندگاهی فیلتر آن را تعویض کرد یا به صورت منظم شست.

با ما تماس بگیرید

در صورتی که قصد داشتید از خدمات ما مطلع و بهره مند شوید میتوانید در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما قبل از ارائه خدمات شرایط و هزینه تعمیر هود بیمکث Bimax را به شما شرح میدهند و پس از تایید شما عزیزان تعمیرکاران ما در محل ما حاضر خواهند شد. همچنین ما برای شما خدمات تعمیر اجاق گاز بیمکث و تعمیر فر توکار بیمکث را انجام خواهیم داد.

شرکت خدمات رسانی دیار سرویس قطعات دستگاه را جهت تعمیر هود بیمکث  شما  به مدت ۱۲ الی ۱۸ ماه گارانتی می نماید و با ارائه دادن فاکتور مجموعه این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که در طول مدت گارانتی اگر دوباره دستگاه شما دچار مشکل شود و مشکل از طرف تعمیرات مجموعه ما باشد شرکت موظف می باشد طبق تعهداتی که به مشتری داده است تمامی هزینه های احتمالی را قبول کرده و دوباره ایراد را برطرف نماید

خدمات دیگری که انجام میدهیم:

  1. نصب و راه اندازی هود
  2. تعمیر و تعویض ترموکوبل و انواع فندک ها
  3. تعویض و تعمیر انواع شعله ها
  4. رفع انواع مشکل های فنی
  5. تعویض انواع لوازم با قطعات اورجینال
  6. تعمیرات در محل شما

آدرس: مهرشهر فاز چهار

تلفن تماس: 02634267702