تعمیر گاز رومیزی پادیسان | تعمیر اجاق گاز فردار پادیسان

تعمیر گاز رومیزی و فردار پادیسان در کرج (Padisan) توسط مجموعه دیارسرویس با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات انجام میشود. همینطور هزینه تعمیرات و خدمات ما بر اساس قیمت های اتحادیه و حتی پایین تر از آن محاسبه میشود. مجموعه ما با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای و مجرب در نظر دارد به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه دهد. همچنین قبل از خدمات رسانی کارشناسان ما هزینه تعمیرات را به صورت حدودی به شما اعلام میکنند و در صورت رضایت شما تعمیرکاران ما در محل حاضر میشوند و تعمیر گاز رومیزی و فردار پاردیسان را انجام میدهند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید و از جزئیات دیگر خدمات ما مطلع شوید.

تعمیر گاز پادیسان

راهنمای مشکلات گاز های رومیزی و فردار پادیسان

از ضروری ترین وسایل هر آشپزخانه ای اجاق گاز میباشد که یکی از مهم ترین فعالیت های روزانه یعنی پخت و پز توسط آن صورت میگیرد. اجاق گاز ها انواع مختلفی دارند که هر کدام نسبت به کاربردی که دارند برای افراد مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. اجاق گاز های مبله، رومیزی، فردار و از این قبیل هر کدام از بخش های مختلفی تشکیل شده اند و در صورت به وجود آمدن مشکل و خرابی باید آن ها را بشناسیم. در ادامه به بررسی مشکلاتی که ممکن است برای بخش های مختلف گاز های رو میزی پادیسان بوجود بیاید خواهیم پرداخت.

خدمات دیگر ما : تعمیر گاز در کرج

چرا اجاق گاز جرقه نمیزند؟

در صورتی که هر چقدر ولوم گاز را میچرخانید و با این حال گاز رومیزی جرقه نمیزند احتمالا ترانس گاز دچار مشکل شده است و یا سیم های آن قطع شده اند.

علت روشن نشدن اجاق گاز چه میباشد؟

گاهی مواقع هر چقدر که جرقه میزنید شعله گاز روشن نمیشود. در این حالت احتمال دارد که مسیر بوجود آمدن شعله به دلیل وجود آلودگی مسدود شده باشد.

علت دود کردن اجاق گاز چه میباشد؟

گاهای اوقات ممکن است گاز شما به شدت دود کند و بوی نامطبوعی را نیز ایجاد کند. در این حالت دود ایجاد شده میتواند ناشی از وجود آلودگی و چربی در گاز باشد و باید تمیز شود.

علت زیاد بودن حجم شعله گاز چه میباشد؟

اگر حجم شعله گاز شما در هنگام روشن بودن اجاق گاز خیلی زیاد است دلیل آن بالا بودن حجم هوا و گاز در آن میباشد و باید میزان حجم هوا و گاز را کم کنید.

علت گیر کردن یا سفت شدن ولوم های  گاز چه میباشد؟

اگر ولوم های گاز شما سفت شده است، احتمالا مشکل آن بدلیل گیر کردن مواد غذایی در لای ولوم ها باشد و یا ایراد از خود ولوم آن باشد که در این صورت باید آن را تعویض کرد.

علت یکنواخت نبودن شعله های گاز چیست؟

در صورتی که شعله های گاز رومیزی شما یکنواخت نیست، مشکل آن میتواند به دلیل تنظیم نبودن هوا یا وجود ایراد در ترموکوبل باشد.

چرا اجاق گاز نشتی دارد؟

اگر اجاق گاز شما نشتی دارد مشکل آن از سیم های اجاق گاز است و برای رفع آن باید محل نشتی را پیدا کنید.

برند پادیسان

هزینه تعمیرات گاز رومیزی و فردار پادیسان به چه صورت میباشد؟

هزینه تعمیرات گاز رومیزی و فردار پادیسان بستگی به نوع مشکل یا خرابی آن ها دارد. اما لازم به ذکر است که هزینه تعمیرات ما براساس قیمت های اتحادیه و یا حتی کم تر از آن محاسبه خواهد شد. با مجموعه ما شما میتوانید همزمان در هزینه و وقت گرانبهای خود صرفه جویی کنید. همچنین درصورتی که تعویض قطعه ای از وسیله آشپزخانه شما ضروری باشد، از لوازم اورجینال و با قیمت بسیار مناسب استفاده خواهد شد.

خدمات دیگر ما : تعمیر گاز سینجر

تعمیرات در کجا انجام میشود؟

جابجایی وسایلی مانند اجاق گاز، فر توکار و هود آشپزخانه با توجه به حجم و وزنی که دارند بسیار سخت میباشد. بنابراین خدمات تعمیراتی شرکت دیارسرویس در محل شما انجام میگیرد و تنها کافی است تا زمان دلخواه خود را تعیین نمایید تا تعمیرکاران ما در روز و ساعت دلخواهتان در محل شما حاضر شوند و این گونه علاوه بر وقت شما عزیزان در هزینه های تعمیرات شما هم صرفه جویی خواهد شد.

تعمیر گاز رومیزی پادیسان با دیارسرویس

باید توجه کرد که تعمیر گاز رومیزی و فردار پادیسان را نباید به دست هر فردی سپرد و اگر توسط افراد بی تجربه و بدون دانش انجام شود ممکن است به قطعات آسیب برساند. بنابراین باید این کار را به متخصصان کاربلد و با تجربه واگذار کنید. همانطور که قبلا گفتیم تعمیرکاران و متخصصان تیم ما کاملا مجرب و در کاز خود حرفه ای میباشند. برخی از افرادی که دانش و تجربه کافی درباره تعمیرات این لوازم خانگی  را ندارند، در صورت دیدن مشکلات کوچک تصمیم میگیرند قطعات وسایل شما را تعویض نمایند. اما تعمیرکاران ما با تکیه بر تجربه و دانش خود تلاش میکنند مشکلات لوازم آشپزخانه شما را بر طرف و تعمیر اجاق گاز های رومیزی و فردار پادیسان را انجام می‌دهند و تنها در شرایط ضروری قطعات آن ها را تعویض کنند. در صورتی که قطعه ای از  گاز شما معیوب و دچار خرابی باشند، از بهترین و با کیفیت ترین قطعات جایگزین برای تعمیر استفاده میکنند. همچنین اگر در تهران ساکن هستید تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران را برای شما انجام می دهیم و علاوه بر آن تعمیرات اجاق گاز در شمال تهران را برای شما انجام میدهیم. همچنین ما برای شما تعمیرات اجاق گاز آریستون را انجام میدهیم.

خدماتی که انجام میدهیم:

  1. نصب و راه اندازی انواع اجاق گاز
  2. تعمیر و تعویض ترموکوبل ها و انواع فندک ها
  3. تعمیر انواع شعله ها
  4. رفع تمام مشکلات فنی
  5. تعویض انواع قطعات با لوازم اورجینال و با کیفیت
  6. انجام تعمیرات در محل شما

آدرس: فاز چهار مهرشهر خیابان 402 پلاک 196

تلفن تماس: 02634267702