نمایندگی تعمیرات فر توکار اخوان در کرج

نمایندگی تعمیر فر توکار اخوان در کرج توسط بهترین و زبده ترین تعمیرکاران و آموزش دیده تیم و مجموعه دیارسرویس انجام میشود، و تعمیرکاران ما به سرعت هرچه در محل شما حاضر می شوند و مشکل شما عیب یابی و رفع می شود. همینطور برای آگاهی شما هزینه های تعمیرات، نحوه عیب یابی و… را قبل از اعزام به محل شما، به شما عزیزان شرح میدهیم و پس از قبول و تایید شما ما در مکان شما حاظر می شویم.

لوگو برند اخوان

تعمیر حرفه ای فر توکار اخوان در محل شما و در حضور شما

برای تعمیر فر توکار اخوان شما، ما یک تیم زبده در خصوص تعمیر فر توکار آپ برای تمامی نمایندگی های خود آماده کرده ایم که پس از تماس شما با تیم و مجموعه دیار سرویس، کم تر از یک ساعت تعمیرکار خود را به محل شما اعزام میکنیم.
تعمیر فر توکار اخوان

چرا تعمیرات فر توکار اخوان با دیارسرویس؟

اگر دیار سرویس را انتخاب کنید قطعا مزیت هایی شامل شما میشود، و این مزیت ها چه میتواند باشد!

  1. شما قطعا تا 70 درصد صرفه جویی در هزینه های خود دارید که همین امر باعث شده است که مشتریان زیادی را تیم و مجموعه دیار سرویس جذب کند.
  2. شما قطعا صرفه جوبی در زمان را با این تیم تجربه خواهید کرد. ما بیش از 10 سال سابقه کار داریم، ما کارخود را بلدیم! و کارمان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میدهیم.
  3. شما امکان نظارت بر کارکرد ما در محل شما را دارید، شما نظاره گر تمامی کارهای ما هستید و در صورت نیاز آموزش های لازم را به شما عزیزان جهت تعمیرکاری فر توکار خود را به شما خواهیم داد.

نحوه تماس با مجموعه حرفه ای دیارسرویس

شما ابتدا در قسمت تماس با ما میتوانید نمایندگی های ما را مشاهده کرده و با یک تماس، تمامی مشکلات خود را مطرح کرده. و بلافاصله نیروهای خود را به محل شما اعزام کرده (کمتر از یک ساعت)، و باید بدانید که تمامی تعمیرات ما 1 سال ضمانت دارد پس خیالتان در این خصوص راحت باشد.

آدرس: فاز چهار مهرشهر خیابان 402 پلاک 196 
تلفن تماس: 02634267702