نمایندگی تعمیر اجاق گاز بیمکث در کرج

تعمیر اجاق گاز بیمکث در کرج (Bimax) توسط مجموعه دیارسرویس در محل شما انجام میشود و اجاق گاز بیمکث شما عیب یابی میشود. علاوه بر آن هزینه تعمیرات و خدمات ما براساس اتحادیه و حتی پایین تر از آن محاسه میشود. خدمات مجموعه دیارسرویس بگونه ای میباشد که با بهترین و با سابقه ترین تعمیرکاران خود خدمات رسانی به مشتریان را انجام میدهد. در صورتی که قصد دارید اطلاعت بیشتری درباره خدمات ما کسب کنید میتوانید در قست تماس با ما در ارتباط باشید. استفاده های بسیار از این برند محبوب باعث شده که نیاز به تعمیر نیز افزایش یابد و برخی از مشکلات بین افرادی که از این اجاق گاز استفاده میکنند مشترک باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

تعمیر اجاق گاز بیمکث

مشکلات متداول اجاق گاز های بیمکث

بدون شک پخت و پز یکی از مهمترین فعالیت ها و نیاز های روزانه افراد است که در حال حاضر توسط اجاق های گازی صورت میگیرد. اما گاهی ممکن است این وسایل دچار مشکل و خرابی شوند و فعالیت پخت و پز ما را مختل سازند. در این صورت باید هر چه سریع تر به تعمیر و تنظیم آن اقدام کنیم. این مشکلات ممکن است شامل روشن نشدن، عدم وجود حرارت یا کم بودن میزان حرارت، خاموش شدن پیلوت، اختلال در قسمت های الکتریکی دستگاه، جرقه نزدن فندک و از این قبیل باشند. اجاق گاز های بیمکث از نوع فردار، رومیزی، لمسی، استیل یا شیشه ای هستند و بسته به نوع آن ها میتوانند مشکلات خاصی داشته باشند. با هم برخی از این مشکلات و منشع آن ها را بررسی میکنیم.

روشن نشدن شعله های اجاق گاز

به احتمال زیاد این مشکل میتواند ناشی از گرفتگی پیلوت ها باشد و با استفاده از برس یا وسیله باریک دیگر میتوان آن را برطرف کرد.

جرقه نزدن اجاق گاز

این حالت ممکن است به دلیل خراب بودن صفحه کلید یا قطع بودن سیم اجاق گاز باشد.

بیش از حد بودن شعله گاز

ممکن است حجم هوا و گاز در این حالت بالا باشد و باید حجم گاز و هوا را کم کنید.

یکنواخت نبودن شعله های گاز

دلیل این مشکل میتواند تنظیم نبودن هوا، قرار نگرفتن صحیح سر شعله یا مشکل در ترموکوبل باشد.

نشتی اجاق گاز

علت این مشکل از سیم های اجاق گاز است و برای رفع آن باید محل نشتی را پیدا کرد

برند بیمکث

تعمیر اجاق گاز بیمکث با دیارسرویس

باید توجه کرد که تعمیر اجاق گاز بیمکث را نباید به دست هرکسی سپرد و اگر توسط افراد کار نابلد انجام شوند ممکن است باعث آسیب رساندن به قطعات شود. بنابراین بهتر است این کار را به متخصصان حرفه ای و با تجربه واگذار کنید. اجاق گاز بیمکث Bimax نیز مانند سایر وسیله ها با گذشت زمان نیازمند به تعمیر میباشد. متخصصان و کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن میتوانند به مشکل شما رسیدگی کنند و در صورتی که قطعه ای از اجاق گاز معیوب و دچار خرابی باشند، از بهترین و با کیفیت ترین قطعات جایگزین برای تعمیر استفاده میکنند. همچنین اگر در تهران ساکن هستید تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران را برای شما انجام می دهیم و حتی خدمات خود را در شمال تهران انجام می دهیم و تعمیرات اجاق گاز در شمال تهران در خدمت شما است.

آدرس: فاز چهار مهرشهر

تلفن تماس: 02634267702