نمایندگی تعمیر هود کن در کرج

تعمیر هود کن در کرج (CAN) توسط حرفه ای ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران مجموعه دیارسرویس انجام میشود و متخصصان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر میشوند و هود شما را تعمیر و عیب یابی میکنند. قبل از حضور تعمیرکاران در محل شما، کارشناسان ما مشکل هود شما را میپرسند و هزینه تعمیر آن را بصورت حدودی به شما اعلام میکنند. ما تا به امروز تمام سعی خود را کردیم تا به شما عزیزان خدمات تعمیرات هود کن در کرج را ارائه نماییم. تیم ما با جمع آوری تکنسین های مجرب و زبده توانسته همیشه با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. در ادامه با هم برخی از مشکلات رایج در رابطه با هود های کن (CAN) را شرح میدهیم.

تعمیر هود کن در کرج

مشکلات رایج هود های کن CAN

امروزه بدلیل اینکه اکثر مردم در آپارتمان ها زندگی میکنند، پخت و پز های زیاد آن ها باعث شده که در اکثر آشپزخانه ها انواع مختلف هودها وجود داشته باشد تا هوا را تهویه کند. هود های کن نیز یکی از پرطرفدار ترین انواع هود ها است که توانسته رضایت مشتری های خود را جلب کند. استفاده زیاد از این هود ها نیز باعث شده که نیاز به تعمیرات آن ها افزایش بیابد. در ادامه به مشکلات رایج آن ها خواهیم پرداخت.

چرا هود کن روشن نمیشود؟

در این حالت احتمالا مشکل از اتصالات برق و برد هود باشد و بهتر است تعمیر آن را به یک تعمیرکار با تجربه بسپارید.

چرا هود کن سر و صدای زیادی تولید میکند؟

در این حالت به احتمال زیاد فن هود دچار مشکل شده است و باید تعمیر یا تعویض شود. اگر ایراد از فن یا پروانه دستگاه نباشد احتمالا موتور هود شما خراب شده است.

چرا چراغ های هود روشن نمیشوند؟

اگر لامپ یا چراغ های هود شما روشن نمیشود احتمالا چراغ های آن سوخته باشد و نیاز به تعویض دارد. در صورتی که به تازگی هود را خریده باشید، احتمال دارد لامپ ها درست بسته نشده باشند.

علت ضعیف بودن مکش هود چیست؟

کثیف بودن فیلتر هود: علت این مورد کثیف بودن و تجمع چربی در فیلتر هود می باشد.

مسدود شدن خروجی هوا: زمانی رخ میدهد که خروجی هوا گرفته شده باشد.

بد فرم شدن یا شکستگی پروانه هود: هرز رفتن یا شکستگی تیغه های پروانه باعث می شود تا مکش هود به درستی کار نکند.

کم بودن دور موتور و ایراد در موتور: ممکن است هود نیم سوز شده باشد.

علت چکیدن آب از هود کن چیست؟

اگر از هود کن شما آب چکه میکند، میتواند بدلیل آن باشد که رطوبت هوایی که وارد این دستگاه میشود از لوله بیرونی آن بصورت آب خارج میشود و هود شما ممکن است در طولانی مدت زنگ بزند.

خدمات دیگر ما : تعمیر گاز آردل

اجاق گاز کن

هزینه تعمیر هود کن در کرج

بطور کلی هزینه تعمیر هود کن توسط تیم خدمات رسانی دیارسرویس بسیار پایین تر از شرکت های دیگر محاسبه میشود. اما طبیعی است که نوع خرابی و مشکل بوجود آمده و همینطور زمان مورد نیاز برای تعمیر هود شما در تعیین قیمت تعمیرات اثر گذار باشد. برای با خبر شدن از میزان قیمت تعمیرات میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و آنها هزینه را بصورت حدودی به شما اعلام خواهند کرد اما برای مشخص شدن قیمت دقیق هود کن شما باید توسط متخصصان ما عیب یابی شود.

خدمات دیگری که توسط دیارسرویس انجام میشود : تعمیر گاز اخوان

تعویض قطعات با بهترین کیفیت

گزارشات بسیاری حاکی از بوجود آمدن مشکلات مجدد پس از تعمیر گاز کن با قطعه های نا مرغوب و تقلبی در بازار وجود داشته است. تعمیرات مجدد از نظر میزان قیمت برای هر کسی بهتر و مقرون به صرفه تر تا خرید مجدد لوازم آشپزخانه است ولی این کار با وجود استفاده از اجناس نا مرغوب کار سختی است. اما اصلا جای نگرانی نیست!

شرکت خدمات رسانی دیارسرویس با سابقه ی چندین ساله ای که دارد خدمات بسیاری را ارئه کرده و تمام سعی خود را کرده تا در صورت خرابی قطعات دستگاه شما از بهترین اجناس استفاده کند. در سال های اخیر به دلیل وجود مشکلات اقتصادی که در کشور عزیزمان به وجود آمده پیدا کردن اجناس با کیفیت بسیار دشوار شده است و این موضوع سبب این شده تا افراد سودجو  از قطعات نامرغوب و غیر اصل به جای جنس اصل در تعمیر هود کن شما استفاده نمایند. به همین دلیل است که سال ها تمام سعی خود را کرده ایم تا لوازم اصل را به شما عزیزان عرضه کنیم و اعتماد مشتریان ارجمند خود را جلب نماییم.

تعمیر هود کن خود را به ما بسپارید!

اگر در تعمیر هود تجربه یا سر رشته ای ندارید، توصیه میشود آن را به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه بسپارید. همچین شما میتوانید در قسمت تماس از خدمات ما مطلع شوید و در صورت نیاز تعمیر هود کن خود را به تعمیرکاران و متخصصان با تجربه ما بسپارید. همانطور که قبلا گفتیم هزینه تعمیرات ما بسیار مناسب و براساس قیمت های اتحادیه و حتی پایین تر از آن میباشد. در صورتی که قطعات هود کن شما نیاز به تعویض داشته باشند، تعمیرکاران ما از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده خواهند کرد.

ما برای انجام خدمات تعمیر هود کن و راحتی شما دارای شعبه های زیادی در استان های تهرن و البرز هستیم. همچنین ما برای شما خدمات تعمیر اجاق گاز کن و تعمیر فر توکار کن را انجام میدهیم.

آدرس: مهرشهر فاز چهار

تلفن تماس: 02634267702