نمایندگی تعمیر هود لوفرا در کرج

نمایندگی تعمیر هود لوفرا درکرج توسط بهترین و با تجربه ترین متخصصان مجموعه دیارسرویس انجام میشود و تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهند شد و هود شما را تعمیر و عیب یابی خواهند کرد. فرقی نمیکند که لوازم شما چه مدلی داشته باشد، در مواقعی ممکن است هود شما دچار خرابی شود و شما مشکل آن را ندانید. ما برای شما تعمیر هود لوفرا(lofra) را انجام خواهیم داد. در ادامه مشکلاتی که عمده مشتریان با آن ها مواجه میشوند را شرح خواهیم داد.

تعمیر هود لوفرا

 

مشکلات رایج هود های لوفرا

علت روشن نشدن هود چیست؟

به احتمال زیاد مشکل از اتصالات برق و برد دستگاه میباشد و باید آن ها را چک کنید. توصیه میشود در این مورد دستگاه خود را به یک تعمیرکار بسپارید.

چرا هود صدای زیادی تولید میکند؟

در این مورد احتمال دارد ایراد از موتور ها باشد و یا پروانه های دستگاه دچار مشکل شده باشند

علت ضعیف بون مکش هود چیست؟

در این مورد هم ایراد اصلی دستگاه میتوند از موتور آن باشد. اما ممکن است فیلتر هود نیز کثیف شده باشد و حتی نیاز به تعویض آن باشد.

علت کار نکردن دکمه های صفخه نمایش هود چیست؟

علت وجود این مشکل هم اتصالات برقی و مشکل در یم کشی دستگاه میتواد باشد.

چرا هود به طور مداوم کار میکند؟

موارد متعددی می تواند سبب روشن ماندن هود شما باشد. یکی از دلایل اصلی خاموش نشدن  و یا به اصطلاح یکسره شدن هود،  خرابی در برد کنترلی آن است. برای اطمینان از این موضوع  در ابتدا باید از ارتباط بین برد کنترلی با صفحه نمایش لمسی کنترل کرد.در صورتی که اتصالی برقرار نشد باید سیم آسیب دیده را تعویض کرد.اگر بازتعویض سیم  مشکل برطرف نشد ، بهتر است با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات هود از سالم بودن  برد الکتریکی مطمین شد تا  در صورت صدمه دیدن و یا سوختن برد الکترونیکی اقدام به تعویض آن کنند.

احتمال دارد مشکل از برد دستگاه یا کلید آن باشد.

برند لوفرا

بهتر است اگر ایراد دستگاه خود را نمیدانید و یا تاکنون با آن مواجه نشدید، خودتان اقدام به تعمیر آن نکنید چرا که ممکن است آسیب بیشتر به آن وارد کنید. پس توصیه میشود تعمیر هود لوفرا خود را به ما بسپارید. قبل حضور تعمیرکاران ما در محل شما، هزینه های تعمیر و نحوه عیب یابی به شما اطلاع داده خواهد شد. تعمیرکاران ما با سابقه های کاری چندین ساله سعی میکنند در صورت معیوب بودن قطعات، مشکل آن ها را رفع کنند و تا حد ممکن از تعویض قطعات آن ها اجتناب کنند. اما در صورتی که تعویض قطعات ضروری باشد از با کیفت و اورجینال ترین آن ها استفاده خواهیم کرد. هزینه تعمیرات هود لوفرا با نرخ مصوب اتحادیه و حتی کمتر از آن انجام خواهد شد.

ما برای انجام خدمات تعمیر هود لوفرا و راحتی شما دارای شعبه های زیادی در استان های تهرن و البرز هستیم. شما میتوانید با تماس با ما از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین ما برای شما خدمات تعمیر اجاق گاز لوفرا و تعمیر فر توکار لوفرا را انجام میدهیم.

آدرس: فاز چهار مهرشهر خیابان 402 پلاک 196

تلفن تماس: 02634267702