نمایندگی تعمیر گاز اخوان در کرج

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در کرج یکی از مهم ترین خدماتی است که توسط شرکت دیارسرویس انجام میشود. مجموعه ما خدمات کامل تعمیر اجاق گاز اخوان در کرج را برای شما عزیزان انجام میدهد و بهترین افراد را برای شما میفرستد تا نیازتان را رفع نماید. این افراد با بهترین مدارک از مجتمع های فنی و حرفه ای و با سال ها تجربه و سابقه بهترین خدمات را برای شما انجام می دهند و محصول شما را مانند روز اول تعمیر میکنند. برای اینکه از شر مشکلات اجاق گاز خودتان راحت شوید بهتر است تا با ما در ارتباط باشید این محصول ایرانی فرق نمیکند که رو میزی باشد و یا فردار مشکلاتی ممکن است که برای این محصول پیش بیاید و شما ندانید که چطور آن را رفع نمایید.

 

نمایندگی تعمیر گاز اخوان در کرج

 

 

مشکلات رایج گاز اخوان

بلاشک یکی از مهم ترین لوازم هر آشپزخانه ای اجاق گاز آن میباشد که مهم ترین فعالیت های روزانه یعنی پخت و پز با آن صورت میگیرد. مدل های متفاوتی از گاز های اخوان در بازار موجود هستند که با توجه به کاربردشان برای افراد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند. احتمالا شما که این متن را مطالعه میکنید گاز اخوان شما به مشکل مهمی برخورده است و هم اکنون نیاز به کمک دارید. ما اینجا هستیم تا بهترین خدمات خود را برای شما انجام دهیم. مشکلات این محصولات ایرانی رایج هستند و ما همیشه این موضوع را بیان میکنیم. به طور کلی این محصولات مشکلات خاصی ندارند طبیعتا بعد از استفاده زیاد ممکن است به مشکل برخورد کنند و دچار ایراد شوند. در ادامه به بررسی مشکلات و ایراد های رایج در اجاق گاز های اخوان خواهیم پرداخت.

خدمات دیگر ما : تعمیر گاز لوفرا در کرج

شعله های اجاق گاز دود میکند

این مشکل ممکن است که برای این مدل از گاز ها ایجاد شود و برای شما مشکل ساز شود. این مشکل را می توانید تا با چک کردن شعله های گاز آن را بر طرف کنید و اگر نشد باید به صورت تخصصی آن را بر طرف کرد و بهتر است تا به آن دست نزنید و به تکنسین های ما بسپارید که با بهترین کیفیت و با بهترین قطعات مشکل شما را رفع کنند.

شعله های اجاق گاز روشن نمیشوند

در برخی مواقع هر چقدر که جرقه اجاق گاز را میزنید شعله های آن روشن نمیشود. در این حالت مشکل میتواند بدلیل وجود آلودگی و چربی در مسیر شعله های آن باشد.

شعله های اجاق گاز یکسان نیستند

درصورتی که شعله های اجاق گاز اخوان شما یکنواخت نیستند، مشکل آن میتواند به دلیل تنظیم نبودن هوای گاز یا داشتن مشکل در ترموکوبل باشد.

همچنین این مشکل میتواند به دلیل هم سطح نبودن پایه های اجاق گاز و یا تراز نبودن شعله پخش کن بر روی اجاق گاز نیز باشد.
با کمک گیری از یک تراز، هم سطح بودن پایه های اجاق گاز را چک کنید و در صورت بر طرف نشدن مشکل با یکی از تعمیر کاران متخصص ما تماس بگیرید.

همچنین این مشکل به دلیل ناخالصی گاز ورودی و وجود هوا در درون گاز نیز میباشد.

اجاق گاز جرقه نمیزند

گاهی مواقع هر چقدر که ولوم های گاز را میچرخانید شعله های آن جرقه نمیزنند. در واقع علت اصلی این مشکل میتواند از سیم های گاز یا قطع شدن برق آن باشد. وجود مشکل در ترانس گاز هم میتواند یکی از دلیل های آن باشد.

اجاق گاز نشتی دارد

علت اصلی این ایراد بخاطر سیم های آن است و برای تعمیر آن باید محل نشتی گاز را پیدا کرد.

لوگو برند اخوان

هزینه تعمیرات گاز اخوان

هزینه تعمیرات اجاق گاز اخوان بستگی به نوع خرابی یا مشکل آن ها دارد. هرچند هزینه تعمیرات ما براساس قیمت های اتحادیه و یا حتی کم تر از آن محاسبه میشود. با مجموعه ما شما میتوانید چه در هزینه و چه در زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین درصورتی که تعویض قطعه ای از وسیله آشپزخانه شما ضروری باشد، از لوازم اصل با قیمت بسیار مناسب استفاده خواهد شد. کافی است یکبار به ما اعتماد کنید. شما میتوانید در قسمت تماس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن ها هزینه تعمیرات را بصورت حدودی به شما اعلام کنند. اما برای بررسی دقیق تر باید در محل شما حضور پیدا کنند.

درباره شرکت دیار سرویس

باید در نظر داشت که تعمیر گاز اخوان را نباید توسط هر کسی انجام شود و اگر بدست کسانی که در این کار هیچ تجربه و دانشی ندارند انجام شود ممکن است منجر به آسیب رساندن بیشتر به قطعات شود و هزینه های بیشتری را برای شما متحمل کند. بنابراین باید این کار را به تعمیرکاران حرفه ای و مجرب واگذار کنید. همانطور که قبلا گفتیم تعمیرکاران تیم ما کاملا با تجربه و در کار خود حرفه ای میباشند و میتوانند با بهترین روش ها گاز اخوان شما را تعمیر نمایند.

ما برای راحتی شما دارای شعب های زیادی در استان های البرز و تهران هستیم اگر در تهران ساکن هستید تعمیر اجاق گاز رومیزی را برای شما انجام می دهیم و حتی خدمات خود را در شمال تهران انجام می دهیم و تعمیرات اجاق گاز در شمال تهران در خدمت شما است.

و در این قسمت می خواهیم تا نگرانی های ساکنین استان البرز را هم بر طرف کنیم ما خدمات خود را در کرج انجم میدهیم و در کرج هم شعبه داریم و تعمیرات جاق گاز در کرج را هم انجام می دهیم تا شما دیگر نگران تعمیر کاران حرفه نباشید با در تماس باشید تا شما را با بهترین راهنمای ها راهنمایی کنیم تا محصول خود را سالم نگه دارید تعمیر گاز در کرج را شرکت ما با بهترین افراد برای شما انجام میدهیم.

آدرس: مهرشهر فاز چهار

تلفن تماس: 02634267702